وافل ساز بستنی

يکشنبه 2 شهريور 1399
16:06
ehcco
وافل ساز بستنی

وافـــل سـاز بستنی

وافل یکی از محبوب ترین نان ها در جهان است و طعم لذیذ آن سبب شده است تا طرفداران زیادی داشته باشد.

اگر بخواهیم کاملا ساده و واضح داستان نان بستنی وافل را برایتان شرح دهیم باید بگوییم که در گذشته بستنی قیفی وجود نداشته است و در یکی مسابقات دو دوست که یکی بستنی فروش و دیگر وافل فروش بوده است به یکدیگر کمک می کنند تا مسابقه را ببرند آن ها پخت نوع وافل ظریف و دادن شکل قیف به آن بستنی قیفی را خلق کردند و امروزه این بستنی بسیار محبوب است.

امروزه نان بستنی قیفی توسط بسیاری از از افراد تولید می شود که چندین نکته منفی دارند:

1. طعم مناسبی ندارند

2. از نحوه تولید نان بستنی آگاه نیستیم

3. به علت ماندگاری طولانی مدت خشک می شوند و آسیب پذیر تر هستند

4. شکننده هستند

علاوه بر تمامی موارد ذکر شده وقتی مشتری از صفر تا صد مرحله تولید و عرضه محصول را مشاهده کند حس نسبتا بهتری به محصول و برند شما خواهد داشت.

وافل ساز گروه تولیدی EHC یکی از محصولات پر فروش و شاخص این مجموعه است.

اگر قصد آشنایی با دستگاه وافل ساز نان بستنی گروه تولیدی EHC را دارید حتما این مقاله را تا انتها بخوانید.

· طراحی

طراحی وافل ساز نان بستنی گروه تولیدی EHC زاویه دار است و این یکی از ویژگی های وافل ساز نان بستنی گروه تولیدی EHC است.

طراحی زاویه دار آن است که سبب شده است تا اپراتور کاربری بهتری با این محصول به نسبت به رقبا داشته باشد و این طراحی خاص و کاربردی تنها در محصولات گروه تولیدی EHC یافت می شود.

· ابعاد و وزن

ویژگی دیگر این محصول فضای مورد نیاز کم آن است که زمینه ساز این موضوع طراحی خاص دستگاه وافل ساز نان بستنی گروه تولیدی EHC می باشد.

این محصول با داشتن ابعاد 380*225*193 میلی متر به هیچ عنوان دست و پا گیر نبوده و به راحتی می توان این محصول را در فضای کاری کوچک و محدود نیز عملیاتی کرد.

وزن این محصول تنها 7 کیلوگرم است که حمل و نقل آن نیز بسیار راحت است و در صورت نیاز نفرات به تنهایی نیز می توانند این محصول را جابجا کنند.

· صفحه

· صفحه دستگاه وافل ساز نان بستنی مانند دیگر محصولات گروه تولیدی EHC از آلومینیوم آلیاژی ساخته شده است که کیفیت محصول را دو چندان می کند.

بر روی صفحه دستگاه وافل نان بستنی پوشش تفلون نسوز و گرانیت با بهترین پوشش تفلون در جهان ایجاده شده است علاه بر این که پوشش تفلون از چسبندگی خمیر به صفحه جلوگیری می کند؛ بر خلاف محصولات مشابه پوشش تفلون نسوز وافل ساز نان بستنی گروه تولیدی EHC از عمر بالاتری نیز برخوردار است.


[ بازدید : 167 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به ehc-co است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]