تاثیر هدایا بر کارمندان یک شرکت و بازدهی انان

جمعه 14 آذر 1399
7:45
ehcco

بنابراین شما به تیم خود هدیه می دهید. آفرین! شما با استفاده از قدرت هدیه دادن برای نشان دادن قدردانی خود و با دانستن اینکه هدیه می تواند ارتباط عمیق تری نسبت به پول نقد یا امتیازات پاداش داشته باشد ، شما بعنوان یک مدیر منحصر به فرد هستید. این ارتباطات شخصی به ویژه در مواقعی از این دست که استرس می تواند زیاد باشد و بسیاری از کارمندان در خانه مشغول کار هستند بسیار مهم است.


علاوه بر این ، نشان دادن قدردانی چیز کمی نیست: کارمندانی خرید آفتابگیر تبلیغاتی که مدیران آنها این کار را انجام می دهند ، بهره وری بالاتری دارند و کارمندان می گویند احساس شناخته شدن یکی از انگیزه های بسیار بالا در کار است. با توجه به مطالعه اخیر ، بیش از 80٪ از کارمندان آمریکایی اظهار داشتند که احساس نمی کنند از طرف کارفرمای خود شناخته یا پاداش دریافت کنند.

آیا ممکن است اهدای هدایایی الهام بخش و شکرگزار یک تمرین تحمیل کننده ، وقت گیر و پر از جزئیات باشد که حتی مدیران و رهبران منابع انسانی قبل از شروع کار آنها را تحت فشار قرار دهد؟ علاوه بر این ، هدیه دادن کاری است که نیاز به لمس شخصی دارد. اگر تیم شما متشکل از بیش از یک نفر باشد ، با یک رویکرد همه جانبه برای هدیه دادن به شرکت ها ، خطر ناامیدی خواهید داشت.


در اینجا به این دلیل است که باید هدایای شخصی سازی شده ساک دستی برزنتی کارمندان را بیشتر کنید و این کار را تا چه اندازه آسان می توانید انجام دهید.


متناسب با همه موارد یعنی هیچ کس خوشحال نیست - حتی هدیه دهنده.

روش سنتی هدایای شرکتی - ارسال کیسه محکم محکم که روی آن آرم شرکت نقش بسته است ، یا دادن سبد میوه به همه به یک شکل - حسن نیت است ، اما این امر به دلیل ارتقا است. به هر حال ، دریافت هدیه مشابه بقیه ، به ویژه هنگامی که هدیه ای مفید و مناسب شخص نیست ، یک تجربه هدیه غیر شخصی یا حتی بادآورده است. این نتیجه معکوس است که یک مدیر پس از سرمایه گذاری در هدیه دادن برای تیم می خواهد ، و هنوز هم به کار زیادی نیاز دارد.


صرف یافتن یک هدیه واحد که برای کل تیم شما منطقی باشد ، به فکر ، تلاش ، وقت و هزینه نیاز دارد. ما در دنیای دیجیتال زندگی می کنیم و هنوز روش سنتی هدیه دادن سرسختانه آنالوگ باقی مانده است. هدیه دادن باید ساده تر و ساده تر باشد و می تواند باشد.


تجربه هدیه دادن را ایجاد کنید که به اهدا کننده و گیرنده آن سود می رساند.

تصور کنید که فرصت شناسایی بعدی کارمندان در شرکت شما متفاوت به نظر می رسد ، تلاش کمتری انجام می دهد و موثرتر است و در نتیجه تیم شادتری به وجود می آید. این یک رویای لوله نیست: با مشارکت با یک شرکت Gift Experience Management ، می توانید لحظه ای هدیه ایجاد کنید که برای شما و کارمندان شرکت شما یک برد خوب است.


این تعامل هدیه جدید کاملا دیجیتالی خواهد بود ، به این معنی که یک هدیه برای خرید فیزیکی ، ذخیره ، بسته بندی یا تحویل فیزیکی برای شما وجود ندارد.


در عوض ، کارمندان شما مجموعه ای دقیق از هدایا را از طریق متن یا ایمیل دریافت می کنند. هر هدیه ای با کمک ارائه دهنده Gift Experience Management شما متناسب با بودجه شما ، پیروی از قوانین و آداب و رسوم هدیه دادن به شرکت و بیان اینکه شما به عنوان یک شرکت هستید ، هدفمند انتخاب شده است. به عنوان مثال ، اگر شرکت شما به عنوان ارزش اصلی در سلامت کارمندان سرمایه گذاری کرده باشد ، می توانید گزینه های هدیه مانند کفش مخصوص دویدن یا تجهیزات ورزشی را در نظر بگیرید.

هنگامی که گزینه های مناسب هدیه را تأیید کردید ، هر گیرنده یک تجربه رونمایی دیجیتال را دریافت می کند ، که می تواند شامل یک تبریک عکس یا فیلم با یک پیام شخصی باشد ، مانند پیامی که بیانگر میزان قدردانی رهبری از موفقیت های آنها است. پس از انتخاب آنلاین هدیه خود و انتخاب اندازه یا رنگ خود (در صورت مناسب بودن) ، هدیه به آدرسی که گیرنده ارائه می دهد می رسد.

هنگامی که یک شرکت مدیریت تجربه هدیه به ایجاد این نوع هدیه دادن لحظه ای کمک می کند ، همه از مزایای آن بهره مند می شوند. کارمندان شما احساس تقدیر و ارزش می کنند و شما به راحتی می توانید برای انواع مناسبت ها هدیه ارسال کنید: برای استخدام های جدید ، سالگردهای کار یا "فقط به همین دلیل".

منبع :

http://classor-charmi.blog.ir/post/%D8%A2%D9%81%D8%AA%D8%A7%D8%A8%DA%AF%DB%8C%D8%B1-%D8%AA%D8%A8%D9%84%DB%8C%D8%BA%D8%A7%D8%AA%DB%8C


برچسب ها: آفتابگیر ,
[ بازدید : 252 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به ehc-co است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]