چرا سایت ساز وردپرس را انتخاب کنیم ؟

جمعه 9 آبان 1399
13:17
ehcco

وردپرس یک برنامه رایگان است که می توانید از آن برای ایجاد وب سایت استفاده کنید. بیشتر کاربران وبلاگ ها ، سایت های تجاری ، گالری ها یا نمونه کارها ایجاد می کنند ، اما بسیار سازگار است و می تواند برای اهداف مختلفی استفاده شود.

با استفاده از تم ها و افزونه های رایگان ، هاست وردپرس کاربران می توانند سایت خود را شخصی سازی کرده و عملکرد آن را گسترش دهند.

ساخت یک وب سایت با سیستم مدیریت محتوا (CMS) یک گزینه محبوب به طور فزاینده ای برای صاحبان مشاغل کوچک است که از قابلیت پذیری و سادگی آن ها بها می دهند.

و یکی از قدرتمندترین و شناخته شده ترین برنامه های CMS موجود در بازار ، وردپرس است.

تاریخچه مختصر و طغیان وردپرس

اگر می خواهید یک وبلاگ راه اندازی کنید ، یا باید یک وب سایت تجاری ایجاد کنید ، وردپرس یکی از بهترین مکان ها برای شروع است.

این نرم افزار به مدت 15 سال در دست ساخت است و در اصل در بالای b2 / cafelog - یک پلت فرم پیشگام وبلاگ نویسی ساخته شده است.

هنگامی که b2 / cafelog مورد مشکوک قرار گرفت ، مت مولن وگ و مایک لیتل تصمیم گرفتند آن را چنگال بزنند و وردپرس را در بالا بسازند. این به چیزی بسیار فراتر از یک بستر وبلاگ نویسی تبدیل شده است.

قانون وب وردپرس

وردپرس در محبوبیت منفجر شده است. این قدرت بیش از یک چهارم وب سایت هایی را که در حال حاضر در وب فعال هستند ، تأمین می کند.

هنگاlی که به دنبال میزبانی وردپرس هستید ، برای انتخاب خود خراب خواهید شد. اما این می تواند تصمیم خرید را گیج کننده تر کند.

اکثر قریب به اتفاق میزبانهای وب از وردپرس پشتیبانی می کنند. اما این بدان معنا نیست که همه آنها برابر هستند. برخی از میزبان ها شما را به نصب و پیکربندی همه موارد دعوت می کنند. دیگران اساساً کل روند را مدیریت خواهند کرد و اگر مشکلی پیش بیاید وارد عمل می شوند.

با بررسی این متغیرهای مختلف ، میزبانی وردپرس را چگونه مقایسه می کنید؟ بیایید با اصول کار وردپرس شروع کنیم.

چرا وردپرس را انتخاب کنید؟

وردپرس مبتنی بر الگو است. شما به سادگی موضوعی را که دوست دارید انتخاب می کنید ، آن را سفارشی می کنید و تمام. و با طیف گسترده ای از افزونه ها ، افزودنی ها ، تم ها و ابزارک ها برای ارائه سفارشی سازی ، می توانید از WordPress برای ایجاد هر نوع سایتی که تصور کنید استفاده کنید.


میلیون ها نفر از این نرم افزار همه کاره برای ایجاد سایت های تجارت الکترونیکی ، جوامع اجتماعی ، وبلاگ ها و وب سایت های شرکتی در سراسر جهان استفاده می کنند.

مشاغل کوچک وردپرس را دوست دارند زیرا ساده و همه کاره است. این می تواند کارهای زیادی انجام دهد ، اما برای شروع نیازی به دانش فنی زیادی ندارید - به خصوص اگر یک ارائه دهنده خدمات میزبانی وب را انتخاب کنید که بستر خود را برای وردپرس بهینه کرده باشد.

وردپرس چگونه زندگی شما را آسان می کند

وردپرس سازنده سایت نیست (حتی اگر بسیاری از افراد به این روش از آن استفاده می کنند).

توجه داشته باشید که اگر از نظر فنی پیچیده نیستید ، نصب دستی وردپرس ممکن است ساعت ها باعث ناامیدی شود که حتی با نصب صحیح وردپرس ختم نمی شود.

من اکیداً توصیه می کنم حداقل از نصب با یک کلیک استفاده کنید ، حتی اگر توسعه دهندگان وردپرس تمام تلاش خود را کرده اند تا نصب آن آسان شود.

وردپرس URL های مناسب SEO ، فیدهای RSS ، دسته بندی پست ها ، صفحات مهم و رسانه را ارائه می دهد و رابط کاربری برای کاربران غیر فنی مناسب است.

وردپرس برای یک وبلاگ شخصی با کمترین بازدید ایده آل است ، با این وجود می تواند برای ده ها هزار بازدید کننده در روز مقیاس بندی شود - ارائه دهنده سرور میزبان شما می تواند از این میزان بازدید پشتیبانی کند. این یکی از دلایل اصلی موفقیت وردپرس است.

مخزن افزونه وردپرس شامل پیچ و مهره های اضافی است که می تواند به سایت شما اضافه شود تا عملکرد آن را افزایش دهد.

افزونه ها در اصل تکه های کوچکی از کد هستند که می توانند با خاموش و روشن کردن ویژگی های جدید در سایت شما قرار گیرند.

تقریباً در هر سایت وردپرسی چند پلاگین روی سرور خود نصب شده است. برخی از ده ها استفاده می کنند.

منبع :

https://www.datisdata.com/%d9%87%d8%a7%d8%b3%d8%aa-%d9%88%d8%b1%d8%af%d9%be%d8%b1%d8%b3/


[ بازدید : 178 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به ehc-co است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]