انواع هدایای مدیریتی سمیناری شامل چه وسایلی می باشد؟

دوشنبه 17 آذر 1399
13:52
ehcco

امسال من هدایایی را جمع آوری کرده ام که هدایای مناسبی را برای مدیران ، همکاران و تیم های پروژه ارائه می دهد.

همچنین چند پیشنهاد ویژه فوق العاده (یعنی گران برای ایده دفتر Secret Santa) که می توانید برای خرید با هم کلوپ بزنید یا به مدیران هدیه دهید تا به کارمندان هدیه دهند - نه نوع خسته کننده مانع!

تجربه خودم از هدیه دادن برای همکاران متفاوت بوده است. کلاسور چرمی من یک سال در دفتر Secret Santa شرکت کردم و آن را درست درک نکردم. من شخصی را که به طور حرفه ای در قرعه کشی به من اختصاص داده شده بود می شناختم ، اما آنقدر خوب نبود که بتوانم بفهمم واقعاً چه چیزی را دوست دارند.

آنها شهروند انگلستان نبودند ، بنابراین برای سرگرمی لیوانی با عنوان "I love London" را برای آنها تهیه کردم. برای جبران مابقی پول مقداری پشم خریدم و روسری را قلاب بافی کردم.


من از ساختن روسری لذت بردم ، به خوبی معلوم شد ، این یک هدیه متفکرانه بود که من برای آن تلاش زیادی کردم. اما فکر می کنم ناامید شدند. در واقع ، من می دانم که آنها ناامید شده اند زیرا هنگام باز کردن آن ، آنها گفتند: "من روسری نمی کنم."

بقیه هدیه های جدید خنده دار گرفتند و به آنها هدیه دادند. من لحن راز سانتا را اشتباه گرفته ام. فکر نمی کنم از آن زمان در یک سانتا مخفی شرکت کردم. خرید هدایا برای مدیران و همکاران پروژه بسیار استرس زا است! اگر آن همکار سابق در حال خواندن است ، آنها می دانند که من خودم بوده ام.

ایده آل برای اطمینان از اینکه کلیک کننده برای ارائه های شما همیشه بالا است یا برای هر یک از اسباب بازی های کودکان که به نظر می رسد در پایین کیف دستی ام پیدا شده است.

خاطرات و برنامه ریزان

تهیه دفترچه یادداشت جدید یا برنامه ریز زیبا برای سال آینده چه چیزی را دوست ندارید؟

در یکی از ایستگاه های لندن یک خرید کاغذی انجام شده است که من معمولاً اغلب از آن بازدید می کردم و این یک گنجینه از مواد پرکننده و لوازم التحریر لوازم التحریر خارق العاده ای است که به صورت مخفی پوشانده می شود.

این در تعداد زیادی انتخاب رنگ وجود دارد و می توانید آن را به صورت خط دار یا بدون خط بگیرید. من عاشق دفترچه ای هستم که گزینه های زیادی دارد.

هدایای سرگرم کننده برای تیم شما

لیوان نمودار رنگی

قبل از قفل کردن ، همکاران دوست داشتنی من مرتباً پیشنهاد می کنند یک فنجان چای برایم درست کنند. شاید به این دلیل که من میز تحریر را منتقل کرده ام و اکنون نزدیکترین میز به آشپزخانه است ، بنابراین آنها مجبورند از من عبور کنند تا نوشیدنی هایشان را درست کنند.

بیشتر اوقات من می گویم نه. من فقط ترجیح می دهم خودم این کار را انجام دهم تا چای من عالی باشد. اگر یکی از آن ها را داشتم ، شاید می توانستم به همکارانم کمک کنم تا چای خود را درست بگیرند.

این بررسیهای مختلفی در آمازون داشته است بنابراین شما باید خودتان ارزیابی کنید که آیا ارزش سرمایه گذاری را دارد. من فکر می کنم این می تواند یک هدیه سرگرم کننده Santa Santa برای شخصی باشد که همه چیز را دارد ، به علاوه اگر مانند آنچه که آنها می گویند کار می کند ، می توانید ضایعات کاغذ را با استفاده مجدد از یک دفترچه یادداشت برای سالها کاهش دهید.

پروژکتور گوشی های هوشمند

این چندان گران نیست و می تواند یک هدیه جالب برای یک مدیر پروژه باشد. تلفن همراه خود را به یک پروژکتور تبدیل کنید و کلیپ های ویدیویی ، مطالب آموزشی و موارد دیگر را با تیم خود روی دیوار به اشتراک بگذارید.

به علاوه این یک چیز شخصی است ، بنابراین تهیه آن در کنار هم سرگرم کننده خواهد بود

هدایای تقدیر به طور معمول توسط یک شرکت پرداخت می شود و توسط یک مدیر به عنوان پاداش یک کار خوب انجام شده به زیردستان اهدا می شود. هدایای مناسب شامل کارت های هدیه برای رستوران ها و کافی شاپ های محلی ، مکان های پارکینگ کارمندان ترجیحی ، مرخصی پرداخت شده یا کالاهای با مارک شرکت مانند فنجان قهوه ، کیسه های حمل بار یا برنامه ریزان است. هدیه های شناخت هرگز نباید بیش از حد شخصی باشند و باید به عنوان یک پاداش خاص برای یک موفقیت حرفه ای ارائه شوند. از دادن یا قبول هدیه هایی مانند ادکلن یا عطر ، لباس شخصی ، الکل یا هر نوع جنسی که باشد ، خودداری کنید.

هدایای گروهی

مدیران معمولاً برای جشن گرفتن رسیدن به یک هدف یا انجام یک پروژه طولانی ، به تیم ها یا بخش های کارمندان پاداش می دهند. هدیه ها به طور معمول باید ماهیت عادلانه ای داشته باشند ، درصورتی که هر فردی مدت زمان مساوی پروژه را انجام دهد یا به او کمک کند. هدایای مناسب از این نوع شامل پاداش های نقدی ، کارت های هدیه یا حتی تعطیلات مقصد پولی است.

منبع :

http://razi2020.monoblog.ir/post-6.html


[ بازدید : 260 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به ehc-co است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]