وافل ساز لوله ای

چهارشنبه 5 شهريور 1399
10:35
ehcco
وافل ساز لوله ای

وافـل سـاز لـولـه ای

در گذشته زمانی که وافل چوروس توجه زیادی به خود جلب کرد و بسیاری از مردم از این وافل استقبال کردند اما این استقبال رفته رفته کم شد دلایل متععدی نیز برای کم شدن استقبال مردم وجود داشت.

وافل چوروس یکی از نوادگان شیرینی چورو بود شیرینی چورو همانند بامیه ای که در ایران مصرف می شود بلند بوده و طعم بسیار شیرین و لذیذی بهمراه داشته است.

بسیاری از مردم سعی کردند که وافل چوروس را جایگزین چورو کنند اما چوروس بسیار کوچک بود و سبب شد تا مردم نتوانند در این امر موفق باشند.

در آن زمان ها در چین نیز وافل چوروس رواج پیدا کرده بود اما آن ها نیز از وافل چوروس کمی ناراضی بودند وقتی که چینی ها از نارضایتی مردم اروپا آگاه شدند تصمیم گرفتند تا محصولی بسازند که به اروپا راه پیدا کند و در این راه موفق بود.

چینی ها در آن زمان با ساخت دو صفحه آهنی که درون آن چندین خانه لوله ای شکل بود توانستند مشکل چوروس را حل کنند البته بازار بزرگ مصرف کننده چین نیازی به اروپا نداشت اما این موضوع سبب شد تا اروپا چین روابط اقتصادی بهتری داشته باشند.

هر چند که وافل ساز لوله ای برای حل مشکل وافل چوروس طراحی و ساخته شد اما چین تصمیم گرفت که ارتباط بین وافل چوروس و وافل ساز ساخت خودش را منکر شود تا بتواند تعداد بیشتری از این وافل ساز را بفروشد.

امروزه به وافل لوله ای وافل بامیه ای نیز می گویند اما بصورت کلی فراگیر نمی باشد.

امروزه کشور چین به عنوان سازنده وافل ساز لوله ای در جهان شناخته می شود ولی آنچه که در گذشته به اروپا صادر شد با وافل ساز امروزی بسیار فرق می کند و کیفیت بسیار پایینی نیز دارد.

گروه تولیدی EHC نیز با توجه به نیاز کشورمان به این نوع محصول اقدام به تولید وافل ساز لوله ای برای اولین بار در ایران کرده است و همچنان نیز تنها تولید کننده این محصول در ایران است و خواهد بود.

دستگاه وافل ساز لوله ای گروه تولیدی EHC یک دستگاه ممتاز و شاخص است که می تواند کسب و کار شما را رونق ببخشد.

در ادامه به معرفی این محصول می پردازیم:

طراحی

طراحی وافل ساز لوله ای گروه تولیدی EHC مستطیل شکل بوده است و این یکی از ویژگی های وافل ساز لوله ای گروه تولیدی EHC است.

طراحی مستطیل آن است که سبب شده است تا اپراتور کاربری بهتری با این محصول به نسبت به رقبا داشته باشد و فعالیت خود را با کیفیت بهتری انجام دهد و این طراحی خاص و کاربردی تنها در محصولات گروه تولیدی EHC یافت می شود.

ابعاد و وزن

این محصول با داشتن ابعاد 385*285*190 میلی متر نسبت به رقبا به هیچ عنوان دست و پا گیر نبوده و به راحتی می توان این محصول را در فضای کاری کوچک و محدود نیز عملیاتی کرد.

وزن این محصول 11.5 کیلوگرم است که حمل و نقل آن نیز راحت است و در صورت نیاز نفرات به تنهایی نیز می توانند این محصول را جابجا کنند.

تمامی محصولات گروه تولیدی EHC با جعبه مخصوص عرضه می شودند واین امر سبب می شود تا دستگاه در حمل و نقل و یا جابجایی آسیبی نبیند.


[ بازدید : 152 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به ehc-co است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]