وافل ساز سوسیسی

شنبه 25 مرداد 1399
14:21
ehcco
وافل ساز سوسیسی

وافـــل ســـاز ســوســیســـی

دستگاه وافل ساز سوسیسی یکی دیگر محصولات گروه تولیدی EHC می باشد؛ کمتر کسی در ایران وجود دارد که سوسیس را دوست نداشته باشد هر چند مصرف زیاد این فرآورده پروتیینی برای انسان خوب نیست اما سوسیس بسیار محبوب است.

همواره گروه تولیدی EHC سعی در جلب رضایت مشتریان و بالا بردن تنوع و کیفیت محصولات دارد و دستگاه وافل ساز سوسیسی نیز یکی دیگر از این محصولات می باشد.

در ادامه به معرفی این محصول پرداخته و ویژگی های این محصول را نسبت به رقبای آن شرح می دهیم:

طراحی

یکی از ویژگی های وافل ساز سوسیسی گروه تولیدی EHC طراحی زاویه دار آن است که سبب شده است تا اپراتور کاربری بهتری با این محصول به نسبت به رقبا داشته باشد و این طراحی خاص و کاربردی تنها در محصولات گروه تولیدی EHC یافت می شود.

ابعاد و وزن

ویژگی دیگر این محصول فضای مورد نیاز کم آن است که زمینه ساز این موضوع طراحی خاص دستگاه وافل ساز سوسیسی گروه تولیدی EHC می باشد.

این محصول با داشتن ابعاد 380*295*220 میلی متر به هیچ عنوان دست و پا گیر نبوده و به راحتی می توان این محصول را در فضای کاری کوچک و محدود نیز عملیاتی کرد.

وزن این محصول تنها 10 کیلوگرم است که حمل و نقل آن نیز بسیار راحت است و در صورت نیاز نفرات به تنهایی نیز می توانند این محصول را جابجا کنند.

صفحه

صفحه دستگاه وافل سوسیسی مانند دیگر محصولات گروه تولیدی EHC از آلومینیوم آلیاژی ساخته شده است که کیفیت محصول را دو چندان می کند.

دیگر مزیت صفه دستگاه وافل ساز سوسیسی چهار خانه ای بودن آن با این ابعاد کم است که بسیار فوق بوده و براحتی می تواند پاسخگو نیاز مشتریان باشد

بر روی صفحه دستگاه وافل سوسیسی پوشش تفلون نسوز با بهترین پوشش تفلون در جهان ایجاده شده است علاه بر این که پوشش تفلون از چسبندگی خمیر به صفحه جلوگیری می کند؛ بر خلاف محصولات مشابه پوشش تفلون نسوز وافل ساز سوسیسی گروه تولیدی EHC از عمر بالاتری نیز برخوردار است.

بدنه

بدنه این محصول از استیل 304 ساخته شده است، فلزی که برای امر پخت و پز عالی است البته مسئله ای که باعث جذابیت و زیبایی این محصول شده است طراحی بی نظیر و خاص بدنه آن است.

پخت و پز

کیفیت وافل های تهیه شده از دستگاه وافل ساز سوسیسی به سه عضو اصلی این دستگاه وابسته است سه عضوی که وجودشان باعث کیفیت و بافت فوق العاده وافل های تهیه شده از این محصول شده است که این اعضا شامل: صفحه، المنت و ترموستات می باشد.

المنت

بر خلاف محصولات بی کیفیت مشابه محصول وافل ساز سوسیسی دارای المنت صفحه ای می باشد.

این نوع المنت ها بسیار پر قدرت بوده و دارای کیفیت و طول عمر بسیار زیادی است و می تواند حرارت را به صورت یک نواخت به صفحات وافل ساز سوسیسی منتقل نماید.

ترموستات

وافل ساز سوسیسی تولید شده توسط گروه تولیدی EHC دارای بهترین و با کیفیت ترین ترموستات موجود در بازار بوده که باعث کاربری و پخت بهتر شده است.

شما می توانید میزان حرارت صفحات این محصول را از 50 تا 300 درجه سانتی گراد تنظیم نمایید و با چراغ سیگنال موجود بر روی دستگاه از رسیدن حرارت صفحات به میزان دلخواه خود آگاه شوید.

علاوه بر موارد ذکر شده اپراتور دستگاه وافل ساز سوسیسی به واسطه طراحی زاویه دار دید بهتری درجه ترموستات دارد.

مدت زمان پخت

مدت زمان پخت یکی از بزرگترین دغدغه های صاحبان مشاغل مربوطه است چرا که تاخیر در سفارش مشتری باعث عدم رضایت مشتری خواهد و این موضوع در دراز مدت به کسب و کار آسیب خواهد زد.

اما وافل ساز سوسیسی گروه تولیدی EHC این گونه مشکلات را به همراه ندارد که این موضوع نیز به دو عضو این دستگاه یعنی تایمر و ترموستات آن است.

این دو عضو با یکدیگر رابطه معکوس داشته یعنی هر چقدر دما توسط ترموستات بالاتر برود زمان پخت کمتر خواهد بود.

خدمات پس از فروش

همانطور که گفته شد گروه تولیدی EHC هدفی بزرگ دارد که آن نیز رضایت مندی مشتری است.

تمامی محصولات گروه تولیدی EHC دارای یکسال گارانتی و پنج سال خدمات پس از فروش می باشد.

گروه تولیدی EHC به عنوان اولین و تنها تولید کننده انواع وافل ساز را با بهترین قیمت و کیفیت خدمت شما عزیزان ارائه می نماید.


[ بازدید : 137 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به ehc-co است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]