نقش و تاثیر شگفت انگیز هدایای تبلیغاتی در جذب مخاطب و مشتری

شنبه 1 آذر 1399
1:23
ehcco

چه کسی تبلیغات را دوست ندارد ، تأثیر عمیقی بر مشتری می گذارد که منجر به مراجعه و از این رو پیشرفت در تجارت می شود. اما برخی از نکات اساسی وجود دارد که باید قبل از انتشار هدایای تبلیغاتی خاص در ذهن داشته باشید: -


اعتبار پیشنهاد تبلیغاتی باید بسیار واضح ذکر شود.

بخاطر داشته باشید که تبلیغات برای گسترش تجارت در نظر گرفته شده است ، بنابراین خود را تحریک نکنید

از همه مهمتر مسئولیت تبلیغ نباید خیلی طولانی باشد.

مشتریان هدف باید در اولویت باشند ، بنابراین باید از پیشنهادهای مداوم آگاه باشند.

به یادماندنی ترین هدایایی که من به عنوان مشتری دریافت کرده ام مواردی است که واقعاً با اخلاق مارک تجاری صحبت می کنند ، با یک احساس شخصی خاص. من به عنوان یک متخصص بازاریابی ، هدایای تبلیغاتی زیادی از فروشندگان استعلام و شرکای احتمالی و غیره دریافت کرده ام ، اگرچه صادقانه بگویم ، تعداد کمی از افراد تأثیر ماندگاری بر جای گذاشته اند.


یکی از به یاد ماندنی ترین هدیه هایی که دریافت کرده ام برای من ارسال شده است در حالی که در یک شرکت فناوری در فضای اجاره تجهیزات ساختمانی کار می کردم. یک شریک تجاری برای من یک بالابر کوچک ، در اندازه اسباب بازی ، با یک برگ کوچک برگردان اسم من در کنار من ، همراه با یک یادداشت دست نویس برای من ارسال کرد که از من برای ارزشی که همکاری ما برای آنها به ارمغان آورده بود تشکر می کرد. چند سال بعد سریع جلو بروید ، و لحظه ای که من هدیه را باز کردم هنوز به من گیر کرده است زیرا بسیار متفکرانه بود. حتی اگر این مورد موردی نبود که لزوماً زیبا به نظر برسد یا طعم خوشمزه ای داشته باشد ، اما واقعاً احساس باز کردن آن را به من احساس خاصی می داد ، زیرا واقعاً نشان می داد که با توجه به مشارکت ما تهیه شده است.

به داستان برند خود و ارزشی که برای مشتری ارسال می کنید ، فکر کنید. هدیه دادن چیزی به آنها که یادآوری رابطه شما باشد ، هر بار که برند شما را ببینند ارتباط مثبتی با برند شما ایجاد می کند.

انواع مختلف دکمه ها!

این روزها دکمه ها به طرز عجیبی مد هستند و من دوست دارم مجموعه ای از آنها را داشته باشم. من مخصوصاً وقتی طرح های مختلفی در یک رویداد وجود دارد خیلی دوست دارم - جمع کردن همه آنها مثل یک شکار لاشخور است.

جدا از آن ، من عاشق دریافت یک دفتر یادداشت چرمی زیبا بودم. به نوعی شبیه یک دفترچه خال بود ، در قسمت جلوی آن آرم شرکت حک شده بود. من برای آن سالها ارزش داشتم.

دستی که مفیدترین آنهاست ، بطری های آب با کیفیت خوب و دریچه های روشن است. و پاور بانک ها (اینها گران هستند)

از 16 ماه گذشته در یک شرکت کار کرده اند و هر سال دیوالی و سال جدید هدیه ای به ما هدیه می دهند. یک بار یک پاوربانک 13000 میلی آمپری دریافت کردم که برای یک تنبل مثل من بسیار مفید است. بنابراین ، اکنون لازم نیست نگران شارژ تلفن خود باشم. و همچنین یک پاندرایو 16 گیگابایتی دریافت کردم که از آن برای کارهای روزمره مانند به اشتراک گذاری چند پرونده بزرگ با همکاران خود استفاده کرده ام

کالاهای تبلیغاتی هدایای معمول و معمولی است که شرکت ها برای تبلیغ برند خود و ارتقا. سطح مشتری خود ، محصولات خود را ارائه می دهند.


اینها روشهای ارزان بازاریابی است. تقریباً هر شرکتی از این روش ها استفاده می کند. سپس این س comesال مطرح می شود که موثرترین کالای تبلیغاتی یا هدیه ای که یک شرکت می تواند به مشتریان خود ارائه دهد چیست؟

در اینجا لیستی از اقلام هدیه آورده شده است که مطمئناً می تواند تجارت شما را بیش از سایر اشکال بازاریابی برای افراد تبلیغ کند.


1. اقلام لوازم التحریر مانند قلم ، دفترچه یادداشت ، دفتر خاطرات و برجسته ها


2. جاکلیدی از مواد مختلف از جمله فلز ، پلاستیک ، لاستیک ، چوب و غیره


3. وسایل لباس مانند تی شرت ، حوله دستی و ...


4. محصولات فناوری مانند Powerbanks ، درایوهای فلش USB ، آداپتورهای شارژ ، لوازم جانبی تلفن همراه ، بلندگوهای بلوتوث ، هدفون ، لوازم جانبی رایانه ، ماشین حساب و تمیز کردن محصولات مانند Screen Cleaner.


5. لیوان و نوشیدنی تبلیغاتی که شامل بطری آب ، نگهدارنده قوطی عایق بندی شده ، لیوان قهوه و زیر لیوان نوشیدنی است.

هدیه تبلیغاتی راهی عالی برای افزایش آگاهی از برند شما در بین مخاطبان هدف شماست. در حالی که چندین شرکت در بازار هدایای تبلیغاتی ارائه می دهند ، به گفته من بهترین شرکت برای خرید هدایای تبلیغاتی گروه فروش تریلیوم است. این شرکت طیف گسترده و گسترده ای از هدایای تبلیغاتی را در اختیار دارد. این شرکت با ارائه ایده های منحصر به فرد و محصولات با کیفیت بالا به مشتریان خود ، به یکی از رهبران صنعت هدایای تبلیغاتی تبدیل شده است. هدایای ذکر شده توسط کارشناسان انتخاب شده است. از زمان تأسیس در سال 1999 ، گروه فروش تریلیوم توانسته است تجربه بی نظیری را به مشتریان خود ارائه دهد. می توانید بازخورد فروش گروه تریلیوم را بررسی کنید تا اطمینان حاصل کنید که شرکت تمایل بیشتری برای پیش بردن انتظارات مشتری دارد. این تمایل همراه با کیفیت خوب و لیست گسترده ای از اقلام تبلیغاتی هدیه ، گروه فروش تریلیوم را به یکی از بهترین تأمین کنندگان برتر ظروف کادویی تبدیل کرده است.

منبع :

http://classor-charmi.blog.ir/post/%D9%87%D8%AF%D8%A7%DB%8C%D8%A7%DB%8C-%D8%AA%D8%A8%D9%84%DB%8C%D8%BA%D8%A7%D8%AA%DB%8C-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA-%D9%88-%DA%86%D9%87-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B1%D8%AF%DB%8C-%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D8%AF



[ بازدید : 833 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به ehc-co است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]