تنوع ساک دستی پارچه ای

يکشنبه 25 آبان 1399
2:50
ehcco

در دنیای کنفرانس ، باید و نبایدهایی وجود دارد که می توانید هنگام انتخاب اینکه کدام یک از ساک دستی پارچه ای موارد بهترین هدایا هستند ، رعایت کنید. برخی از بهترین کیفیت ها برای کیف های کادویی محبوب شامل موارد زیر است

1. عملی

وقتی نوبت به ساخت کیسه های کادوی کنفرانس و پر کردن آنها از کیسه مارک می رسد ، لحظه ای وقت بگذارید و خود را جای جای حاضران بگذارید. کنفرانس چند روزه خواهد بود؟ آیا این کنفرانس در یک منطقه برگزار می شود یا از طریق ساختمان های مختلف در یک شهر پخش می شود؟ کنفرانس های بزرگتر که در مناطق بزرگ مترو برگزار می شود ، به احتمال زیاد به این معنی است که درصد زیادی از شرکت کنندگان در سفر برای شرکت در آنجا حضور خواهند داشت ، یا اینکه آنها ملزم به انجام یک مقدار پیاده روی بین سمینارها ، جلسات و نمایش های نمایشی محصول هستند.

انجام دهید: کیسه های کادویی تهیه کنید که حمل آنها آسان باشد و تلاش برای رسیدن به خانه بار شما نخواهد بود.

نکنید: وسایل سنگین یا حجیم را که به راحتی در چمدان جا نمی شود ، یا از طریق ایست های بازرسی در فرودگاه ها به آنها تحویل دهید.

2. اصلی

در حالی که صدها و احتمالاً حتی هزاران گزینه وجود دارد ، وقتی که صحبت از کالاهای موجود در کیف است ، این احتمال وجود دارد که چندین شرکت در یک کنفرانس کالاهای مشابه یا کیف های مشابه مشابه را توزیع کنند. برای کاهش شانس نمایش با هدایای مشابه همسایگان غرفه خود ، جستجوی و تهیه چند مورد منحصر به فرد برای شرکت خود را مهم جلوه دهید.

انجام: هدایایی را پیدا کنید که بتوانند در میان دیگران برجسته باشند ساک دستی برزنتی و بتوانند چرخشی برای هدایای کنفرانس سنتی ایجاد کنند.


انجام ندهید: موارد عمومی را تحریک کنید که مردم را به هیجان نیاورد - فقط با 50 قلم یا فیجت اسپینر می توانید کارهای زیادی را انجام دهید.


3. عملکردی

دریافت هدیه swag رایگان به همان اندازه هیجان انگیز است که پس از فرسودگی هیجان اولیه ، بسیاری از افراد اگر در زندگی روزمره کاربردی نباشند یا قادر به ارائه هدفی نباشند ، با خوشحالی اقلام زباله را دور بریزند. مدتی را به تحقیق در مورد هدایای کاربردی swag و یافتن مواردی اختصاص دهید که مدتها پس از اتمام یک رویداد قابل استفاده هستند. این چندین نقطه تماس را با مصرف کنندگان فراهم می کند و به شما کمک می کند تا برند شما با روشی ارگانیک تر در جلوی ذهن مشتری باشد.


انجام دهید: روی مواردی تمرکز کنید که هم کاربردی هستند و هم در صورت امکان سازگار با محیط زیست هستند. این به کاهش آلودگی و ارتقا برند شما در نزد مشتریان کمک می کند.


Don’t: ضربات كوچك كوچك را بدهید. خرید ساک دستی پارچه ای از مواردی که هدف کمی دارند یا به طور بالقوه ممکن است به عنوان آشفتگی روی میز و اماکن اداری دیده شوند ، دور شوید.

4. شیک

هیچ کس نمی خواهد مانند یک تابلوی تبلیغاتی در حال راه رفتن احساس شود ، یا اقلامی را که بیش از حد زیاد استفاده شده یا چسبناک است دریافت کند. وقتی نوبت به بازاریابی دلار برای کالاهای مارک دار می رسد ، کمتر است. تمرکز بر خرید محصولات با کیفیت بیش از مقدار زیاد ، سرمایه گذاری هوشمندانه ای برای هر شغلی خواهد بود.

انجام: در صورت امکان موارد با کیفیت بالاتر را انتخاب کنید که دوام بالایی داشته باشند و بتوانند آزمون زمان را تحمل کنند. هرچه کسی یک کالای swag بیشتر داشته باشد ، بودجه بازاریابی شما دورتر می شود و ROI بیشتری تأمین می کند.

نکن: بیش از محصولات با مارک. فقط فضای زیادی در مورد کالاهای swag برای افزودن آرم شرکت وجود دارد و بیش از کالاهای مارک دار مشتری را در مورد کالاهای swag شما جابجا می کنند. راهی بیابید که برند خود را با سلیقه در موارد قرار دهید.


5. مارک خود را نشان دهید

بهترین هدایای کنفرانس برای شرکت کنندگان هدایایی است که به ارتقا sales فروش خارج از کنفرانس ها یا نمایشگاه ها کمک می کند. برای کمک به انتقال پیام نام تجاری خود ، مواردی را که مربوط به شرکت شما هستند و می توانند به نمایندگی از پیشنهادات تجاری شما به طور نامحسوس کمک کنند ، انتخاب کنید.

انجام: مواردی را انتخاب کنید که مربوط به صنعت شما باشد و به عنوان یادآوری دائمی در مورد آنچه شرکت شما می تواند به مصرف کنندگان ارائه دهد ، باشد.

نکنید: مواردی را به اشتراک بگذارید که باعث شود مشتریان شما نسبت به پیشنهادات شرکت شما گیج شوند. اگر هیچ کس نتواند به یاد بیاورد شرکت شما چه خدماتی را ارائه می دهد ، به احتمال زیاد از شما پشتیبانی نمی کند.

6. مخاطبان خود را تهیه کنید

شناخت مخاطبان یکی از مهمترین جنبه های بازاریابی برای اطمینان از انجام تبدیل است. همین ایده در مورد اهدا هدایای swag نیز صدق می کند. بدانید که شرکت کنندگان در این مراسم چه کسانی هستند و کیف های swag خود را به آنها اختصاص دهید ، نه اینکه فقط یک کیف مناسب همه کیف ها داشته باشید.

منبع :

https://bit.ly/38E07fI

http://razi2020.monoblog.ir/post-5.html

https://ehcco.yektablog.net/Post/7/%D8%B3%D8%A7%DA%A9-%D8%AF%D8%B3%D8%AA%DB%8C-%D8%A8%D8%B1%D8%B2%D9%86%D8%AA%DB%8C

https://bit.ly/33Uu5YO


[ بازدید : 171 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به ehc-co است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]